Рубрика: Ծեսերի փաթեթ

Ամանորի ծես

Անցկացման վայրը՝

ՄՍԿՀ քոլեջ-պարտեզ

Սկիզբը՝ 

Դեկտեմբերի 27-ին, ժամը՝ 12:30

Մասնակիցներ` 
Քոլեջ-պարտեզի 2-5 տարեկաններ, դաստիարակներ, ծնողներ,  հյուրեր:

 Ամանորյա տոնախմբությանծրագիր`

  • 09:00-9:30 սաների ընդունում
  • 10։00-11։00- երեխաները պատրաստվում են, հագնում են տոնական զգեստները (տղաները՝ կարմիր բլուզկաներ, սև տաբատ, աղջիկները՝ տոնական զգեստներ)
  • 12։30 Սաները՝ ծնողների,  դաստիարակների հետ միասին պատրաստում ենք գեղեցիկ տեխնոլոգիական աշխատանք՝ ամանորի խորհրդանիշը՝ տոնածառը։ Այնուհետև ջերմ ու բարի մթնոլորտում կսկսենք մեր ամանորյա երգ ու պարի հատվածը՝
  • Կներկայացնենք՝ Հ․ Թումանյանի «Ուլիկը»
  • Միասնական երգ՝ «Տոնածառ ջան»
  • Միասնական ընթերցանություն` Հ. Թումանյան  «Առաջին ձյուն»
  • Միասնական երգ` «Բասեն բարի»
  • Միասնական երգ«Փաթ, փաթ, փաթիլներ»
  • Միասնական պար «Թամզարա»«Թաշկինակ»
  • Միասնական երգ՝ «Հինգ էծ ունեմ»
  • Միասնական ընթերցանություն՝ Աթաբեկ Խնկոյան «Ձմեռ պապի»

Հյուրասիրություն մեր իսկ պատրաստած քաղցրաբլիթներով, իսկ ամենա-ամենա վերջում, ձմեռ պապիկը կհյուրընկալվի մեզ։

Դիմավորում ենք Ձմեռ պապիկին, միջոցառումն ավարտում ենք նվերների հանձնման արարողությամբ և ֆոտոսեսիայով։

:

Автор:

Ես Էլինան եմ իրավագետ-մանկավարժ։Ըստ խառնվածքի շատերը ինձ սանգվինիկ տիպին են դասում,իրականում դա այդպես է ես բնավորությամբ շատ աշխույժ,էներգիայով լի,հոգեբանական բարձր ակտիվությամբ անձնաորություն եմ։Սիրում եմ խաղալ,երգել,պարել։Որպես մանկավարժ պատրաս եմ յուրացնել ու սովորել նոր տեղեկատվական տեխնոլոգիանեը,քայլել դարի ռիթմով։Իմ կարգախոսն է՝ ժպտալ և առաջ քայլել։

Оставьте комментарий