Рубрика: Ծեսերի փաթեթ

Տյառնընդառաջ

Նախագծի անվանումը՝ «Տյառնընդառաջի ծես»

Անցկացման ամսաթիվը՝ Փետրվարի 14, ժամը 11։00

Անցկացման վայրը՝ քոլեջ-պարտեզ

Մասնակիցներ՝ 2-4 տարեկան քոլեջիկներ, դաստիարակներ, երաժշտության մասնագետ, ծնողներ, հյուրեր

Ծրագրում՝

Սաների հետ նախապես պատրաստում ենք՝ հալվա, փոխինդ, աղանձ, ադիբուդի, գունավոր կոնֆետներ, ընկուզեղեն։ Նախապես քոլեջի ներիքին բակի տարացքում կպատրաստենք ծիսական նարոտ՝ փայտ, վրան փաթաթված կարմիր և սիտակ թել, խարույկը վառվելու ենք և սաները թղթերի վրա նկարված « չար» բառեր`  կնետեն խարույկը: Նար ըստ ծիսական կարգի՝ յուրաքանչյուր մասնակից իր բաժին փայտիկը(նարոտը) կգցի կրակի մեջ: Մինչև խարույկի իջնելը մեր սովորած երգ ու պարով կպտտվենք խարույկի շուրջը։ Որից հետո ծնողներին, հյուրերին և բոլոր մասնակիցներին կհյուրասիրենք մեր պատրաստած ծիսական ուտեստները և մեր ծիսը կավարտենք խարույկի վրայով ցատկելոց։

Երգերի ցանկ՝ 

  • «Տերնդեզ»
  • «Կոտ ու կես»
  • «Արև, արև»
  • «Պսակ-պսակ»

Ծիսական խաղեր՝

  • աղջիկ փախցնոցի
  • պարան քաշոցի
  • գոմշակռիվ

Ամփոփումն՝ այստեղ:

Автор:

Ես Էլինան եմ իրավագետ-մանկավարժ։Ըստ խառնվածքի շատերը ինձ սանգվինիկ տիպին են դասում,իրականում դա այդպես է ես բնավորությամբ շատ աշխույժ,էներգիայով լի,հոգեբանական բարձր ակտիվությամբ անձնաորություն եմ։Սիրում եմ խաղալ,երգել,պարել։Որպես մանկավարժ պատրաս եմ յուրացնել ու սովորել նոր տեղեկատվական տեխնոլոգիանեը,քայլել դարի ռիթմով։Իմ կարգախոսն է՝ ժպտալ և առաջ քայլել։

Оставьте комментарий